Més informació

Les cookies són breus informacions que s'envien i emmagatzemen en el disc dur de l'ordinador de l'usuari a través del seu navegador quan aquest es connecta a una web. Les cookies es poden utilitzar per recaptar i emmagatzemar dades de l'usuari mentre està connectat per facilitar-li els serveis sol•licitats i que en ocasions no se solen conservar. Les cookies poden ser pròpies o de tercers.

Existeixen diversos tipus de cookies:

  • Cookies tècniques que faciliten la navegació de l'usuari i la utilització de les diferents opcions o serveis que ofereix la web com identificar la sessió, permetre l'accés a determinades àrees, facilitar comandes, compres, emplenament de formularis, inscripcions, seguretat, facilitar funcionalitats (vídeos, xarxes socials, etc.).
  • Cookies de personalització que permeten a l'usuari accedir als serveis segons les seves preferències (idioma, navegador, configuració, etc.).
  • Cookies d'anàlisi que permeten l'anàlisi anònima del comportament dels usuaris de la web i que permeten mesurar l'activitat de l'usuari i elaborar perfils de navegació amb l'objectiu de millorar els llocs web.

Per això, en accedir a la nostra web, en compliment de l'article 22 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació, en tractar cookies d'anàlisi, li hem sol•licitat el seu consentiment per al seu ús. Tot plegat per a millorar els nostres serveis, utilitzem Google Analytics per a recopilar informació estadística anònima, com per exemple el número de visitants a la nostra web. Les cookies afegides per Google Analytics es regeixen per les polítiques de privacitat de Google Analytics. Si vosté ho desitja pot desactivar les cookies de Google Analytics.

De totes maneres, l’informem que pot activar o desactivar aquestes cookies seguint les instruccions del seu navegador d'Internet.

  • Inicio
  • Infantil
  • Características

Educació Infantil

L'Educació Infantil constituïx una etapa educativa amb identitat pròpia que atén xiquets des del naixement fins als sis anys d'edat. És una etapa que té caràcter voluntari i la seua finalitat és la de contribuir al desenvolupament físic, afectiu, social i intel·lectual dels xiquets.

En el nostre col·legi s'imparteix el 2n cicle d'Educació Infantil que comprén dels 3 als 6 anys.

Tenim 3 unitats en cadascun dels nivells.

 Els objectius i continguts es treballen de forma globalitzada i s'organitzen d'acord amb les àrees següents:

CONEIXEMENT DE SI MATEIX I AUTONOMIA PERSONAL:

- Conéixer el seu propi cos i les seues possibilitats d'acció.

- Adquirir progressivament  autonomia en les seues activitats habituals.

- Elaborar una imatge de si mateixos positiva i equilibrada.

-Desenvolupar les capacitats afectives.

3 

MEDI FÍSIC, NATURAL, SOCIAL I CULTURAL:

-Observar, explorar i conéixer el seu entorn natural, familiar, social i cultural. 

4

5

ELS LLENGUATGES: COMUNICACIÓ I REPRESENTACIÓ:

-Desenvolupar habilitats comunicatives en diferents llenguatges

i formes d'expressió.

-Relacionar-se amb els altres a través de les distintes formes

de comunicació: llengua  (castellà, valencià i anglés) i iniciació en

la lògica-matemàtica.

-Valorar les diverses manifestacions artístiques: expressió

plàstica, musical i corporal.

6

7

D'aquesta manera, afavorim una EDUCACIÓ INTEGRAL del xiquet, en la que es destaca el seu desenvolupament emocional i mediambiental.

 METODOLOGIA:

En  Educació Infantil hem apostat per un canvi de metodologia basat en les Intel·ligències Múltiples  de Howard Gardner.

Esta teoria planteja que no hi ha una única forma de ser intel·ligent, sinó huit intel·ligències diferenciades i localitzades cada una d'elles en una zona determinada del cervell.

A fi de poder oferir a cada alumne la possibilitat de potenciar les seues fortaleses i anar fomentant i desenvolupant les intel·ligències més dèbils, proposem diversificar el tipus d'activitats que es realitzen en l'aula per a acostar l'objectiu d'aprenentatge als xiquets per vies diferents.

Esta metodologia:                                                                                     

- Augmenta l’interés de l'alumne per dependre.              

- Reforça l'autoestima dels alumnes.

- Fomenta “dependre a pensar”.

-Desenvolupar el treball cooperatiu, on cadascú aporta les seues millors facetes.

8   9

 

En Infantil comptem amb tres sessions setmanals d'Anglés, continuant una metodologia altament participativa i basada en la intenció comunicativa de la llengua. A més ens  introduïm en el mètode de fonètica sintètica Jolly Phonics, per mitjà del qual els alumnes s'inicien en la lectoescritura en anglés d'una manera multisensorial a través d'imatge en moviment i so.

Dependre de memòria està passat de moda!

 

10 11 12

 

14 15

 INSTAL·LACIONS:

Els alumnes disposen d'aules i espais adequats a les seues característiques i necessitats: 

 

16

Classes

Aules digitalitzadas

Aula de psicomotricitat

 

17

Un parc infantil per al seu ús exclusiu

Lavabos adaptats

Menjador propio

PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES:

Tallers en les aules de 1r i 3r Educació Infantil:

Un divendres cada quinze dies, realitzem tallers coordinats pels professors i atesos per pares. Este curs, s'han programat tallers de cuina, teatre, jardineria, costura, fabricació d'instruments musicals, disfresses, fang, titelles, pintura, sal, etc. 

18
19

 ESCOLA DE PARES:

El col·legi ofereix des de fa diversos anys una Escola de pares de gran acollida entre tota la Comunitat Educativa.

L'escola consisteix en una sèrie de xarrades, en les que es tracten diferents temes relacionats amb l'educació dels vostres fills.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES: 

20

9 d’octubre (dia de la Comunitat Valenciana)

 

Mater

21 22

Festivals de Nadal

 

23

Dia de la Pau, 30 gener

 

24

Conta contes

25

Halloween

 

26

Falles

 

Jornades Culturals

27

 

28 29

Celebració de Santa Magdalena Sofia, 25 maig 

Setmana Solidària i Pasqua

   

PLA DE FORMACIÓ EN INTERIORITAT:

Duem a terme un pla per a treballar la Interioritat dels nostres alumnes mitjançant: el treball corporal, la integració emocional i l'obertura a la transcendència. Es realitzen una o dos sessions mensuals , programades de forma coordinada i seqüenciades des de 1r d'Educació Infantil fins a 2n de Batxillerat, amb dinàmiques de relaxació, respiració, visualitzacions, expressió artística, treball de la veu, jocs, música,…

30

EXCURSIONS PREVISTES: 

1r Ed. Infantil:

-     Granja Escola Màs del Capellà (Olocau)

-    Teatre

 

2n Ed. Infantil:

-     Granja Escola Parc ADAI (Nàquera)

-    Teatre

 

3r Ed. Infantil:

-     Granja Escola La Salle (Llíria)

-     Teatre

-     Museo Sant Pius V